Prima / Automatizarea contabilității datoriilor comerciale
Automatizarea contabilității datoriilor comerciale

Automatizarea contabilității Datoriilor comerciale este automatizarea procesului de recepționare a conturilor de plata electronice, aprobarea conturilor de plata, procesarea informațiilor despre plați, contrapunerea conturilor și plațillor si accesarea rapoartelor.

Toate conturile de plată sunt stocate în cloud, într-un singur loc.

Contabilitatea datoriilor comerciale include patru componente:

  1. Recepționarea contului electronic de plată
  2. Aprobarea conturilor de plată
    După colectarea datelor, managerii fie contrapun conturile de plată cu comenzile de livrare și inttrările de produse, fie le transmit automat grupului sau persoanei responsabile pentru examinare și aprobare. Fiind aprobate, acestea sunt marcate „aprobate” în sistemul contabil.
  3. Plată către furnizor
    Plată poate fi efectuată prin orice modalitate dintre cele disponibile.
    Modalitați de plată disponibile în Moldova..
  4. Arhivare și auditare
    Toate conturile electronice sunt arhivate în cloud, iar registrele operațiunilor efectuate cu acestea sunt disponibile în scopul auditării. Arhiva electronica în cloud facilitează căutarea conturilor de plată, analiza și auditarea oricând și oriunde.

Avantajele pentru Cumpărători/Plătitori

Avantajele pentru Manageri/Angajații companiei

Automatizarea gestionării creanțelor comerciale

Avantajele pentru Vânzători/Furnizori


După înregistrarea în sistemul e-Cont.md:

  • informațiile publice despre compania dumneavoastră (denumire, IDNO, rechizite bancare etc.) vor fi disponibile tuturor participanților înregistrați în sistem;
  • vizualizarea online a tuturor conturilor emise în adresa Dvs de către orice participant (furnizor) înregistrat în sistem;
  • obțineți posibilitatea de a emite conturi de plată în calitate de furnizor oricărui participant înregistrat, chiar și cu titlu gratuit;
  • în sistemul e-Cont.md există o procedură de verificare a membrilor noi, ceea ce reduce riscul de escrocherie, inclusiv de uzurpare a identității.

În cazul în care depistați că un furnizor care este important pentru Dvs. lipsește din lista participanților, invitați-l să se alăture sistemului e-Cont.md și inițiați cu el schimbul online de conturi de plată.

Dvs, în calitate de cumpărător, puteți interacționa cu sistemul e-Cont.md:

  • vizualizând toate conturile de plată, care au fost emise de către furnizori în adresa Dvs, în cabinetul personal;
  • importând conturi de plată din programul 1C;
  • importând conturi de plată din CRM, fiind asigurată integrarea încorporată;
  • importând conturi de plată prin API din orice alt sistem, cu care nu avem integrare încorporată.

Integrare simplificată cu sistemul de evidență

Sincronizați conturile de plată, plățile și datele furnizorului direct cu platforma Dvs. de ținere a evidenței contabilitate, evitând procesarea manuală.

Obțineți o perspectivă asupra conturilor pe tot parcursul procesului. Doar conectați e-Cont.md la platforma Dvs. de evidență pentru a activa actualizările și sincronizarea automată.

Lista integrărilor încorporate.

Integrarea Dvs. nu este în listă?

La utilizarea API-ul nostru e-Cont.md poate fi integrat cu orice sistem software, inclusiv contabilitate, CRM, sistem de comandă, business intelligence și alte sisteme de back office.

Puteți vizualiza statutul plății pentru fiecare cont de plată:

Avantajele automatizării evidenței datoriilor comerciale

  • Economie de timp

    Software-ul de automatizare a evidenței conturilor de plată face procesarea și aprobarea conturilor de plată mai rapidă și mai eficientă. Eliminând operațiunile de procesare manuală, automatizarea reduce semnificativ numărul de interacțiuni umane cu un cont de plată și, ca urmare, minimizează timpul utilizat de personal pentru exercitarea acestor funcții.
  • Sporirea eficienței

    Automatizarea simplifică procesul de emitere a conturilor de plată și plată și achitarea acestora, reducând termenul de aprobare și majorând productivitatea. Soluțiile de automatizare a conturilor de plătit pot fi, de asemenea, integrate cu sistemele financiare existente, asigurând eficiența procesului și fluidizarea informațiilor între sisteme.
  • Precizie îmbunătățită (Corectitudine)

    Automatizarea sporește preciziia datelor, eliminând riscul erorilor umane și contribuie la reducerea erorilor de plată, cum ar fi plățile repetate sau frauduloase. Prin verificarea automată a datelor conturilor de plată cu informațiile ERP la începutul procesului, plățile eronate pot fi semnalate înainte de efectuarea acestora.
  • Reducerea costurilor

    Automatizarea evidenței datoriilor comerciale poate reduce semnificativ costul procesării conturilor de plată, economisind bani, precum și timp și resurse de afaceri. Automatizarea contribuie la diminuarea costurilor forței de muncă prin reducerea volumului de date introduse asociate procesului, precum și prin eliminarea costurilor asociate cu stocarea documentelor, taxe poștale, emiterea conturilor de plată etc.
  • Conformare încorporată

    Atunci când procesele de evidență contabilă a datoriilor comerciale sunt automatizate, regulile de conformare sunt integrate în system, cee ace asigură transparența totală a procesului, permițând depistarea și prevenirea riscurilor de fraudă. De exemplu, sistemul va semnala conturile de plată expuse repetat spre plată, costurile suplimentare și activitate suspectă.