Prima / Avantajele pentru Cumpărători/Plătitori
Avantajele pentru Cumpărători/Plătitori

Beneficii pentru Cumpărători/Plătitori

(Persoane juridice și antreprenori individuali)

La general, Cumpărătorii obțin mai multe beneficii din aplicarea sistemului de conturi de plată electronice decât furnizorii.

Acest lucru se datorează faptului că Cumpărătorului obține economii la scară în procesarea volumelor mari de conturi, recepționate recepționate în format electronic.

Avantaje-cheie pentru cumpărători:

  1. Reducerea costurilor

    Odată cu eliminarea sortării, înregistrării și introducerii manuale a datelor din conturile eliberate pe suport de hârtie, procesul de emitere a conturilor de plată electronice poate genera economii de 60-80%, cu o perioadă de recuperare de la șase până la optsprezece luni.
  2. Precizie sporită

    Captarea electronică a conturilor permite prelucrarea directă a datelor de afaceri, importante și critice în sistemele de conturi de plăți cu furnizorii, fără a pune la bază re-introducerea manuală a datelor, care este predispusă la erori.
  3. Creșterea productivității activității cu creanțe

    Ca urmare a sporirii preciziei datelor în contul de plată, se reduce cantitatea de lucrări necesare pentru depistarea erorilor comise în acesta. Suplimentar, descrește volumul de apeluri telefonice ale furnizorilor către centrele de plată a conturilor al cumparatori.
  4. Procesare mai rapidă și cicluri de plată

    Emitere conturi de plată electronică poate automatiza pe deplin procesul de captare, rutare și aprobare a conturilor. Acest lucru permite procesarea conturilor mult mai rapid. Procesarea mai rapidă permite plata la timp, evită taxele de plată cu întârziere și oferă posibilitatea de a captura reduceri negociate contractual.
  5. Concentrați-vă pe activități mai importante

    Personalul este eliberat de sarcini de introducere a datelor cu caracter repetabil, ceea ce oferă posibilitatea de concentrare pe activități strategice, cum ar fi auditul și validarea conturilor sau examinarea oportunităților de reduceri pentru plata anticipată.
  6. Mai multe oportunități de reduceri comerciale

    Emiterea conturilor de plată electronice permite procesarea și aprobarea mai rapidă a conturilor. Prin urmare, cumpărătorul poate profita din plin de reducerile pentru efectuarea plății în termen.
  7. Perfecționarea procesării actelor de verificare

    Pentru Dvs., în calitate de plătitor, ar putea fi convenabil să comasați mai multe conturi de plată pentru a efectua un singur transfer bancar (unificat). Apoi urmează să contactați vânzătorul pentru a preciza detaliile plății efectuate. La emiterea conturi de plată electronice, puteți trimite o notificare de transfer electronic împreună cu plata, oferind o detaliere a plății efectuate. De asemenea, acesta vă ajută în situațiile în care doriți să solicitați o suspendare a plății din cauza unor probleme de expediere, cum ar fi deteriorarea sau lipsa mărfii.
  8. Îmbunătățirea gestionării și evitării litigiilor

    Cheltuielile materiale legate de remedierea litigiilor de derivă din perfectarea eronată a conturilor de plata pot constitui de la 10 euro până la sume mult mai mult, ceea ce duce la ineficiență în lanțul de cheltuielilor financiare. Plățile mai rapide și mai precise, asigurate de aplicarea sistemului de conturi de plată electronice, reduc esențial numărul de apeluri de la furnizori care solicită starea plății sau contestă sumele plăților.
  9. Relații îmbunătățite cu furnizorii

    Un proces eficient de plată va deveni piatra de temelie a unei relații strategice bune între cumpărător și furnizorii săi. La rândul său, acest lucru contribuie la asigurarea relațiilor de colaborare mai strânse, ceea ce conduce la un serviciu mai bun pentru clienți, un lanț de aprovizionare stabil și asigură accesul la raft.

Informații suplimentare utile


Funcționalități avansate pentru afaceri. Posibilități:

  • Automatizarea procesului:

  • Organizarea unei platforme specializate bazata pe 1C:8 pentru primirea UNIFICATĂ a platilor de tipul

    • B2B (transfer bancar de la companie) și

    • B2C (plăți online, în special pentru persoane fizice)

  • Integrarea plăților ONLINE în procesele de afaceri ale companiei sau în structura site-ul corporativ: