Prima / Recomandări ce țin de achitarea în termen a contului de plată emis
Recomandări ce țin de achitarea în termen a contului de plată emis

Din păcate, există situații în care acționați ca un vânzător de bunuri de bună calitate sau furnizor de servicii, dar clientul nu plătește conturile la timp.
Motivele pentru care este posibilă această situație pot fi diferite.

Nu vrei să ai o relație cu un client care nu te va plăti pentru munca pe care o faci. Deși este posibil să nu aveți nevoie să utilizați toate aceste sfaturi pentru a vă obține banii la timp, este mai bine să-l aveți în buzunarul din spate dacă apare nevoia.

Rămâneți pozitiv, amabil și proactiv în tot ceea ce faceți cu clienții dvs., făcând cea mai bună treabă, dar așteptați-vă să își facă partea din relație - plătindu-vă la timp pentru munca depusă.

Sfaturi despre ce trebuie să faceți pentru ca conturile dvs. să fie plătite la timp

1. Încurajați plățile la timp sau cont de plată anticipată

Mulți clienți vor răspunde pozitiv la orice metodă de recompensare pozitivă. De exemplu, o reducere la următoarea cont de plată anticipată sau o plată existentă sau un alt tip de recompensă. Când văd valoarea adăugată pentru ei înșiși și nu te costă - sau pe ei prea mult - creează o situație câștig-câștig.

2. Faceți cont de plată și procesul de plată mai convenabil pentru clienți

Simplificați primirea și plata conturi de plată pentru client. Unele exemple includ utilizarea unei soluții de emiterea conturi de plată online și instrumente simple de plată, astfel încât clienții dvs. să poată primi și plăti conurile de plata de pe dispozitivul mobil și să ofere alte metode de plată. Poate vor să plătească cu un card de credit. Aflați ce le place să folosească și adăugați această metodă de plată.

3. Folosiți emiterea conturi de plată repetată, dacă este cazul

Dacă emiterea conturi de plată clientul dvs. lunar, deoarece aveți o plată regulată, faceți-o un proces recurent, astfel încât să obișnuiască să obțină generarea conturi de plată în aceeași zi în fiecare lună pentru aceeași sumă. Acest lucru le oferă posibilitatea de a configura, de asemenea, plata automată pentru această conturi de plată recurentă, care asigură plata la timp.

4. Negociază și stabilește termenii de plată în scris

Înainte de a începe să lucrați cu orice client, acordați-vă timp pentru a discuta condițiile de plată dorite și a fi de acord cu privire la calendarul plății după primirea conturi de plată, precum și orice alți factori care afectează modul în care dvs. și clientul dvs. credeți că proiectul funcționează. iar plata trebuie primită. Scrierea creează un acord formal care creează încredere și vă permite să vă concentrați asupra locului de muncă, mai degrabă decât dacă venim sau nu plata. Când un client are responsabilitățile și așteptările sale în scris, acesta ia, de asemenea, aranjamentul mai în serios.

5. Primești plăți anticipate (plata în avans)

Încercați să schimbați procesul de emiterea conturi de plată pentru a fi plătit înainte de finalizarea lucrării. Puteți încheia un acord care spune că veți face o anumită muncă imediat după ce plata va fi făcută în prima zi a fiecărei luni. Odată ce veți fi plătit, puteți termina treaba schimbând procesul în favoarea dvs. Mulți clienți nu le deranjează să plătească în avans, deoarece nu vor trebui să le fie amintite mai târziu.

6. Automatizarea procedura emiterii conturi de plată

În loc să utilizați un proces de emiterea conturi de plata pe hârtie, mutați procesul de gererarea conturi de plata în cloud și trimiteți conturi electronice pentru a accelera obținerea conturi de plată electronice. Conturi de plată pe hârtie pot dura trei-cinci zile, urmate de o plată pe hârtie, care poate dura aceeași perioadă de timp. Înainte de a-l cunoaște, veți adăuga aproape două săptămâni la procesul de plată, care nu poate duce niciodată la plata la timp. În schimb, automatizarea emiterea conturi de plată , inclusiv trimiterea de memento-uri de plată automată prin e-mail, ar putea însemna că veți fi plătit în 1-2 zile.

7. Lucrați pentru a construi relații mai puternice cu clienții

Cu cât un client te cunoaște și îi cunoașteți, cu atât este mai probabil să aprecieze nevoia dvs. de plată la timp. Înseamnă cu adevărat să-ți faci timp pentru a te cunoaște cu adevărat, a-ți construi încredere și respect reciproc și a-ți da seama de nevoia de a îndeplini acordul pe care l-ai făcut unul cu celălalt. Această relație personală cu clienții facilitează, de asemenea, ridicarea telefonului și solicitarea plății atunci când este nevoie și ajută la evitarea oricăror neînțelegeri care ar putea întârzia plata și mai mult.

8. Întârzieți munca sau opriți proiectele dacă clientul nu plătește la timp

Dacă se dovedește că un client nu plătește la timp, le puteți retrage cu ușurință pentru a plăti la timp fără să facă treaba. O altă abordare ar putea fi oprirea lucrării la un proiect deja început, dacă plata nu a fost încă primită. Deși poate părea că creează un conflict, nu ar trebui să ajungă la acest nivel. Puteți utiliza pur și simplu această oportunitate ca un instrument care amintește clientului că trebuie să plătească (așa cum ar fi uitat) și, de asemenea, arată că clienții la întâmplare care pot vedea că pot scăpa de ea nu plătesc la timp.


Funcționalități avansate pentru afaceri. Posibilități:

  • Automatizarea procesului:

  • Organizarea unei platforme specializate bazata pe 1C:8 pentru primirea UNIFICATĂ a platilor de tipul

    • B2B (transfer bancar de la companie) și

    • B2C (plăți online, în special pentru persoane fizice)

  • Integrarea plăților ONLINE în procesele de afaceri ale companiei sau în structura site-ul corporativ: