Scopul nostru este să oferim câteva sfaturi importante pentru a vă face mai convenabilă experiența de cumpărături online.
Fiecare dintre recomandările propuse poate fi pusă în aplicare numai dacă se încadrează organic în designul și logica magazinului sau a site-ului dvs. online.
Opțiunea de implementare specifică pentru aceeași funcție, iar alegerea depinde de nișa, publicul țintă și platforma site-ului.
Coșul de cumpărături online:
- adăugarea în coș nu trebuie să conțină pași suplimentari
- afișează informațiile conform cărora produsul a fost adăugat în coș
- afiseaza informatii detaliate despre bunuri sau servicii in cos
- butonul pentru a continua achiziția ar trebui să fie vizibil și numit în funcție de așteptările utilizatorului
- câmpul pentru introducerea unui cod promoțional, dacă este cazul, ar trebui ascuns implicit
- furnizați un buton pentru a elimina un articol din coș
- coșul trebuie să-și amintească comanda, astfel încât, în cazul unei plăți nereușite, cumpărătorul nu va trebui să mai formeze coșul de comenzi din nou
Autorizare:
- site-ul ar trebui să poată cumpăra fără înregistrare
- furnizați înregistrarea de fond pentru cumpărătorii noi (neplătitori) neînregistrați
- faceți numele de utilizator al plătitorului (cumpărătorului) E-mail sau telefon
Plată:
- folosiți nume intuitive ale metodelor de plată cu pictograme
- afișează metodele de plată în ordinea descrescătoare a popularității
- avertizați cu privire la taxele pentru sistemele de plată
- câmpurile pentru introducerea datelor cardului bancar trebuie să repete vizual locația informațiilor de pe cardul fizic
- permiteți utilizatorului să se întoarcă de la poarta de plată bancară la pagina magazinului fără a plăti
- furnizați detalii dacă plata a fost refuzată
Livrare:
- determinați adresa automat cu posibilitatea de editare
- afișează depozitele de auto-preluare pe hartă și pe listă
- dacă costul de transport nu este cunoscut în avans, vă rugăm să indicați costul de transport estimat
Pagină "Multumesc pentru cumparaturile facute":
- afișează numărul comenzii
- duplicarea informațiilor despre comandă prin e-mail
- spuneți clientului cum se vor dezvolta evenimentele în continuare